השאירו פרטים

אבחון דידקטי במרכז

למה לעשות אבחון דידקטי דווקא במרכז? במרכז הארץ בו נמצאים רוב תושבי ישראל נמצאים גם רבים ממכוני האבחון הטובים. אנו במכון גלאור עורכים אבחון דידקטי במקצועיות
אבחון דידקטי במרכז

במידה ויש חשד לליקויי למידה אצל ילד ואפילו אצל אדם בוגר, יש חשיבות רבה לגשת לבצע אבחון דידקטי. ברחבי הארץ יש לא מעט מכוני אבחון, ישנם מכוני אבחון דידקטי במרכז וישנם גם מכוני אבחון דידקטי בדרום וצפון הארץ כדי לאפשר לכל אדם לגשת לאבחון דידקטי באזורו. אבחון דידקטי במרכז מתבצע בערים רבות כך שניתן למצוא ללא ספק מכון אבחון קרוב אליכם על מנת לגשת לאבחון מבלי לנסוע יותר מדי. אפשרות לבצע אבחונים יש בערים כמו פתח תקווה, תל אביב, הרצליה, קרית אונו, נתניה וערים נוספות.

אנשים רבים מתלבטים אם ללכת למכון אבחון מלכתחילה, אנשים טוענים שהילד שלהם יצליח פשוט להתגבר על הקשיים שיש לו או במידה ואדם מבוגר צריך לגשת לאבחון הוא יכול לוותר מסיבות רבות אחרות, אך הפניה למכון אבחון חשובה מאוד ולכן עצם העובדה שמכוני האבחון מפוזרים בכל רחבי הארץ מקלה על העניין מהסיבה שאנשים רואים שאין צורך לנסוע רחוק כדי לגשת לאבחון, האבחונים נגישים לכל אדם בכל מקום בארץ החל מערי הדרום ועד הצפון. בדרך כלל האפשרות לבצע אבחון נמצאת בערים הגדולות כגון תל אביב, חיפה ובאר שבע אך גם בערים קטנות יותר יש מכוני אבחון כי החשיבות של ביצוע האבחון היא גבוהה ולכן על מנת שכולם יוכלו לגשת לאבחון, כולל בפריפריה, הפיזור של המקומות בהם אפשר לבצע אבחון היא גבוהה.

למה יש הרבה מכוני אבחון דידקטי במרכז?

למרות הפיזור הגבוה של מכוני אבחון שמבצעים אבחון דידקטי בכל זאת יש הרבה יותר מקומות במרכז הארץ אליהם ניתן לגשת וזאת מסיבה פשוטה מאוד. זה לא סוד שאזור המרכז הוא האזור הכי מיושב בארץ שלנו, הצפיפות הגבוהה בו ומספר רב של בתי ספר ותלמידים מצריכים שיהיו יותר מקומות נגישים על מנת שלא יידרש זמן רב כדי להגיע למקום, כדי לקבוע תור ושלא יהיה מסובך מדי בשביל כל אדם לבצע אבחון. לעתים בתי ספר מבצעים אבחונים מרוכזים לכל התלמידים בבית הספר שנדרשים לבצע אבחון ולכן כמות גדולה של תלמידים מגיעה למכון אבחון נבחר על מנת לבצע שם את האבחונים לתלמידים שלהם. בהתאם לצפיפות של התלמידים באזור המרכז יש גם ביקוש גדול, וכמו כל תחום בחיים, כאשר יש ביקוש רב צריך להגדיל את ההיצע, כך גם בתחום האבחון, בגלל כמות הניגשים לאבחון שהוא תוצאה ישירה לצפיפות ולכמות התלמידים, יש צורך ביותר מקומות לבצע בהם אבחון.

עם זאת, חשוב לציין שגם באזור הדרום והצפון יש לא מעט מכוני אבחון שאפשר לבצע בהם אבחון דידקטי, אבחון פסיכודידקטי ואבחונים נוספים, המכונים מפוזרים בצורה טובה כך שניתן להגיע אליהם בקלות ובמהירות גם מכפרים, מושבים ומקומות יחסית מבודדים על מנת להעניק שוויון הזדמנויות לכולם.

אבחון דידקטי במרכז אצל אגודת גלאור

אגודת גלאור רוצה שיהיה לכולם קל ונגיש להגיע ולבצע אבחון דידקטי במרכז ולכן אנחנו מבצעים אבחון דידקטי בכל רחבי הארץ וכמובן במקומות רבים במרכז. ניתן לבצע אבחון דידקטי באגודת גלאור באחד מהסניפים שלנו שמופיעים בדף הסניפים. סניפנו במרכז ממוקמים בחולון, בפתח תקווה, בקריית אונו, בהרצליה, בחדרה ובפרדס חנה בנוסף לספינו בדרום - בבאר שבע, אשדוד ורחובות; ובצפון - בחיפה, בקרית חיים, בעפולה ובנהריה. האבחונים באגודת גלאור מבוצעים על ידי מומחים בתחום האבחון שהוסמכו לבצע אבחונים על ידי משרד החינוך ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות. אם אתם מתכננים לבצע אבחון דידקטי במרכז - אגודת גלאור היא המקום המושלם בשבילכם.

>> אבחון דידקטי אצל ילדים >>

למעלה