השאירו פרטים

אבחון דידקטי בדרום

מחפשים אבחון דידקטי באיזור הדרום? אגודת גלאור מספקת שירותי אבחונים דידקטיים ופסיכודידקטיים בפריסה ארצית. גם בדרום הארץ. כנסו וצרו קשר לקביעת אבחון דידקטי.
אבחון דידקטי בדרום

ביצוע אבחון דידקטי הוא תהליך חשוב מאוד בשוויון ההזדמנויות שמוענק לילדים ולמבוגרים בכל שלב בחייהם. לצערנו, יש אנשים שנולדים עם קשיים וליקויי למידה שמשפיעים עליהם להגיע להישגים גבוהים ולממש את הפוטנציאל האמיתי הטמון בהם אך בעזרת אבחון דידקטי הם יכולים בהחלט להתקדם, לדעת להתגבר על הקשיים ולהצליח למרות הקושי הרב. במקרים אחרים, הם אמנם מצליחים ללמוד את החומר ולהבין אותו אך קשה להם להביע את החומר בכתב או שהכתב שלהם לא קריא והם זקוקים להתאמות במבחנים וזהו גם משהו שהאבחון הדידקטי מעניק.

בדרום הארץ ישנם תלמידים רבים זקוקים לביצוע אבחון דידקטי אך מפאת המרחק וחוסר הנגישות שיש בכך יש כאלו המוותרים על הפניה או שדוחים אותה לשלבים מאוחרים יותר כי הם לא יודעים שיש בסביבתם מכון אבחון. בעבר אכן היה כך המקרה, אך במשך הזמן מנסה הממשלה ומנסים ארגונים רבים לקרב את הפריפריה למרכז וגם אנחנו עושים זאת באגודת גלאור. לאגודת גלאור סניפים בדרום הארץ, בבאר שבע, באשדוד וברחובות ועל כן ניתן לבצע אבחון דידקטי בדרום מבלי לנסוע מרחק רב למרכז הארץ ומבלי להתייאש. בנוסף לכך, על מנת להעניק שוויון הזדמנויות אנחנו דואגים לכך שבכל שכבות האוכלוסיה יוכלו לבצע אבחון דידקטי במחיר הוגן ועל כן המחיר שלנו משתלם מאוד - החל מ- 1,400 ש"ח לאבחון דידקטי בלבד. ניתן לבצע את האבחון הדידקטי באופן פרטי או לגשת כקבוצות.

למעלה